Kool avatud

E - R 8.00 - 20.00

Tel 661 6891

Kantselei avatud

E - R 8.00 - 16.00

Tel 661 6891

29. – 31. mai projektipäevade registreerimine

29. – 31. mail on taas kõiki õpilasi ees ootamas huvitavad projektipäevad.

Projektipäevad on ellu toodud sel põhjusel, et õpilased saaksid süvendatult tegeleda valdkonnaga, mis neid huvitab, sest neil on võimalus valida erinevate projektide hulgast endale sobivaim. Iga projekt soodustab ka vastava kooliastme õpilaste õpiväljundite saavutamist ning erinevate üldpädevuste arendamist. Kõik projektid lähtuvad oma olemuselt kooli põhiväärtustest – loovus, avatus ja koostöö!

Registreerimise lingid leiate allpool. Kui projekti link on suletud, siis on vastava projekti õpilaste piirarv täis ja rohkem sinna registreeruda ei saa.

Registreerida saab kuni 26. maini.

Õpilased, kes ennast ühtegi projekti ei registreeri, registreeritakse automaatselt projektidesse, kus on vabad kohad.

1.-3. klassid

JALGPALL
Projekti käigus tutvutakse mänguga “jalgpall”. Sooritatakse/õpitakse erinevaid jalgpalliga seotud mänge ning harjutusi.
Projekti lõpus on lastel tekkinud huvi jalgpallimängu vastu ning lapsed on leidnud endale uue harrastatava spordiala. Lapsed saavad ettekujutuse jalgpallikultuurist (rahvusstaadioni külastus, fännide tegevus).
Sportlik projektipäev. Esimesel päeval tulevad külla Tallinna Jalgpalliklubi Kalev ning Eesti Jalgpalli Liidu treenerid, kes viivad läbi põnevaid ja lõbusaid mänge ja harjutusi. Teisel päeval toimub lastele ekskursioon Eesti koondise rahvusstaadionile A. Le Coq Arenale.
Riided vastavalt ilmale. Kaasa veepudel.
Õppekäik jalgpalli staadionile 30.05. Kogunemine 9.00 koolimaja ees. (60 õpilast)
https://forms.gle/Ucvf8g5VgZSdSdNJ7  POISTELE
https://forms.gle/1M2k3HPPBi6XTrx8A  TÜDRUKUTELE

KESKAEGNE SEIKLUS VANALINNAS
1. Õpime tundma Tallinna Vanalinna ja orienteeruma seal Google maps´i abil.
2. Tutvume Vanalinna arhitektuuriga kirjeldades ehitisi.
3. Vastame küsimustele ja otsime ajaloolist infot internetist.
Kogunemine kooli juurde hommikuti kell 9.00 (tegevuse eesmärgistamine ja 9.45 söömine koolis). 29. ja 30. mail kell 10.00-12.00 liigume kooli juurest trammiga kõik koos vanalinna, kus vaatleme ehitisi (2×7 objekti) – kirjeldame põnevaid detaile hoonetel, otsime infot hoone kohta, fotografeerime. Orienteerumine Vanalinnas etteantud legendi järgi toimub koos õpetajaga kasutades Google maps´i.
Õpilasel on vajalik telefon, kirjutusvahend, mugavad riided, alus kirjutamiseks.
Joonistused värvime koolis quaššiga. (15 õpilast)
https://forms.gle/ZnvSTjgGnjjths6w9

KEVADISED JA SUVISED RAHVAKALENDRI TÄHTPÄEVAD
Projekti “Kevadised ja suvised rahvakalendri tähtpäevad” esimesel päeval tutvume Eesti rahvakalendri kevadiste ja suviste tähtpäevade ja kommetega ning kirikupühadega. Korraldame lõbusad jaanivõistlused ja laulame jaanilaulu. Teisel päeval külastame Eesti Vabaõhumuuseumi, kus osaleme talurahva tööriistade programmis. Õpime ja proovime, kuidas vanasti oma kätega talutöid tehti, ja tutvume vanade tööriistadega. Päeva lõpus peame piknikku ja arutame, mida uut teada saime. Kolmandal päeval räägime tuleohutusest ja joonistame jaanilõket.
Osalustasu 4€ tuua 29.05, Vabaõhumuuseumi külastuseks panna selga ilmale vastavad riided ja võtta kaasa juua-süüa piknikuks.
30.05 koguneme koolimaja ees kell 8.30, tagasi jõuame orienteeruvalt 14.00.
31.05 kaasa veetops ja pintslid. (30 õpilast).
https://forms.gle/8MqtWEf924pkyrqHA

KUNSTIGÜMNAASIUMI VÄÄRTUSI ETENDAV NUKUTEATER
Ahoi noor kunsti- ja käsitööhuviline! Kas sulle meeldib nukuteatri maagiline maailm? Armastad mõelda ise välja põnevaid lugusid ja valmistada midagi enda kätega? Siis on see projekt just Sinule mõeldud!
Projektipäevadel tutvume nukuteatriga, mängime mänge, valmistame üheskoos papist teatri (mida igaüks saab ise dekoreerida), valmistame nukke – tegeleme kunsti ja käsitööga lõbusas võtmes!
Projekti lõpuks valmivad igal õpilasel nukud ning ühistööna nukuteater. Iga grupp valmistab ise ühe mini-näidendi ning esitab seda projektide esitlusel nukuteatris teistele.
Tunneme rõõmu nukuteatrist ja veedame koos lõbusad projektipäevad!
Palun võta projektipäevadele kaasa maalimisvahendid – pintslid, värvid maalimiseks (nt. akvarellvärvid), A3 suuruses paberit (piisavalt kõva, et sellele maalida), veetops, käärid ja liim. (15 õpilast).
https://forms.gle/nJdVR4ff3cZxuyky9

MINU LEMMIKTEGELANE RAAMATUST
Tule meie projekti, kui sul on üks vahva lemmiktegelane raamatust, tahad temast rääkida, teda joonistada ja temaks kehastuda näitemängus. Kui saad, võta kaasa selle tegelase kostüüm ja kunstitarbed, mida kõige meelsamini kasutad! (30 õpilast)
https://forms.gle/4DUp7qNtcTVvSg4j9

UURIME LOODUST
Arvad, et õues on igav ja pole midagi teha? Tule avasta endas looduse uurija ja saa kinnitust, et õues ei ole kunagi igav. Meie ümber toimub palju põnevat, õpime koos seda märkama.
1. Päev: 9:00 kohtume koolimajas ja peale söögivahetundi läheme Löwenruh pargi looduse õpperajale. Kaasa pinal, selga ilmale vastavad riided ja jalga mugavad jalanõud. Võimalusel kaasa luup ja binokkel.
2. Päev: 9:00 kohtume kooli ees ja läheme Mustjõe rohealale linnuvaatlustorni. Selga ilmale vastavad riided, jalga mugavad jalanõud. Kaasa jook ja väike snäkk ning võimaluse korral luup ja binokkel.
3. Päev kohtume 9:00 koolis, kaasa pinal (liim, käärid, vildikad või pliiatsid). (15 õpilast)
https://forms.gle/9fxpksr12bm8wRhq7

4.-6. klassid

ISEVALMISTATUD PILLID. TAASKASUTUS
Musitseerimine, rütmi löömine, taustahelide tegemine on muusika tundides ja tegevustes lahutamatu osa. Eriline rõõm on seda teha omavalmistatud pillidega.
Õpilased peavad kaasa võtma käärid, liim, vildikad. (30 õpilast)
https://forms.gle/yeLPkzLtzbq6ujCY6

KELLA TUNDMISE MÄNG
Õpilased saavad luua mängu, mis aitab väiksematel õpilastel õppida kella. Iga õpilane saab panustada oma ideega ja oskustega. Saame kasutada arvuteid ja mõelda välja põnevaid ja huvitavad ülesandeid. Õpime midagi uut ka wordi kasutamises.
Kaasas võiksid olla käärid, harilik pliiats, sirkel, joonlaud ja kustutuskumm, must vildikas. (15 õpilast)
https://forms.gle/F44jFquQQCF2Hn2FA

КАЛЕНДАРЬ И МИФЫ СЛАВЯН
Славяне – кто это? Какие у них были традиции и праздники? Чем традиции славян были похожи на эстонские и чем отличались? Какой календарь был у славян? Откуда появились сказки про домовых и леших? На эти вопросы ищем ответы в ходе проекта. Оформляем результаты работы в плакатах и индивидуальных письменных работах. С собой взять цветные карандаши, ножницы, ручки, простой карандаш. (15 õpilast)
https://forms.gle/LdcrsXdPZKnYbFDT6

ENDAGA SINA PEALE
Kindlasti oled õppinud , kus asub süda ja milline roll on kopsudel. Oled lugenud õpikust ja internetist infot, vaadanud õpetaja joonistusi tahvlil ning mänginud ehk mõne mängu. Nüüd on sul aga võimalus ise valmis teha õppevahendid, mille abil oleks veel toredam seda kõik õppida. Töö käigus tuletad meelde juba olemasolevad teadmised ning kindlasti leiad juurde veelgi huvitavaid teadmisi organismi toimimise kohta.
Vali see projekt, kui sind huvitab, kuidas inimene töötab ning sa tahad, et õpetajatel oleks veelgi ägedamaid töövahendeid, mille abil õpetada.
Kaasas peab sul olema pinal, mille sees liim, käärid, harilik pliiats, vildikad, värvilised pliiatsid. Loomulikult ära unusta ka head tuju ja suurt töötahet. (15 õpilast)
https://forms.gle/uzxMH6NQVnt7CV926

EESTI TULETORNID
Selles projektis saad külastada Suurupi tuletorni, matkata mere ääres, külastada merekindluse varemeid. Saad teada huvitavat infot Eestis asuvate majakate kohta. Sul on võimalus joonistada, uurida infot internetist ja töötada koos teistega.
I päev : kohtume kooli ees kell 8.15 ja sõidame Suurupisse. Võta kindlasti kaasa 7 eurot, taskulamp, õpilaspilet ja lõunasöök pikniku jaoks.
II päev: kell 9.00- 12.00 tegevused koolimajas. Kaasa pinal (pliiatsid, käärid, liim)!
III päev: kell 9.00- 13.00 tegevused koolimajas. Kaasa pinal (pliiatsid, käärid, liim)!
Projekti maksumus: 7 eurot! (30 õpilast)
https://forms.gle/YHaEyR3B6U9xHyeB7

MÄNGUD ÕUES
Kui sulle meeldib liikuda, aega veeta õues mängides ja meeskonnamänge läbi viia siis vali see projekt.
Kaasa võtta kirjutamisvahend ja hea tuju. (30 õpilast)
https://forms.gle/AqZAtiAbuj9sZjVL6

PINNAVORMID
Pinnavormide projektis meisterdame suurpinnavormide maketi, et saada täpselt aru, mis on orud, nõod, mäestikud, kus paiknevad maastikul jõed ja kus järved.
Kaasa tuleb võtta guaššvärvid või akrüülvärvid, palju ajalehti, väikseid papist karpe, väikseid kivikesi, oksi, suuri papi tükke, pintslid, PVA liim; vatti; värvilist paberit, liimipulk, käärid, nöör. Kõike sellist mida leidub kodus ja mis ilmestaks maketti.
Palun panna selga meisterdamiseks sobilikud riided!!! (15 õpilast)
https://forms.gle/RiPGNqkRxoM3LZAb6

VENE KULTUUR EESTIS
Värvi- või viltpliiatsid ja pileti raha 4.50 (90 min ekskurssioon Kadrioru lossis + loovtund)
Ekskursioon algab kell 10:00, 30.mail, neljapäeval. (30 õpilast)
https://forms.gle/QWumaARjVyGsEddu8

7.-9. klassid

MATEMAATIKA, EESTI KEELE JA BIOLOOGIA MÕTLEMISÜLESANDED
Armas 9.klassi õpilane!
Vali matemaatika, eesti keele ja bioloogia mõtlemisülesannete projekt, kui:
1) Sa soovid tunda ennast põhikooli lõpueksamitel enesekindlalt, sest oled tugevalt harjutanud.
2) Sinu eesmärk on sooritada eksamid võimalikult hästi või koguni väga hästi.
3) Tahad harjutada seoste loomist olemasolevate teadmiste vahel ning õppida neid rakendama uutes olukordades. (45 õpilast)
https://forms.gle/VDqxXazHaocgP7o17

PUUTÖÖ KOOLI TARBEKS
Projekti eesmärk on puitmaterjalidega töötamine ning koolile vajalike asjade valmistamine. Õpime töövahendite kasutamist, efektiivset töötamist, õigeid ja ohutuid töövõtteid jms.
Oma vahendeid kaasa võtta ei ole vaja. (15 õpilast)
https://forms.gle/bTssTSf7Y9i2zNpVA

ERINEVATE KULTUURIDE TOITUDE TEGEMISE ABC
Kas tahaksid osata keerulisemaid toite valmistada? Kas tahaksid õppida tundma teiste riikide toite ja kultuuri ning õppida neid ise valmistama? Projekti käigus tutvud erinevate riikide toitudega ja nende valmistamisviisidega, õpid eelarvestama ja valmistad mitmekäigulise menüü.
Projekti osalustasu on 6 eurot tooraine ostmiseks. Võta 6 eurot kaasa projekti esimesel päeval, 29.05.2019. (30 õpilast)
https://forms.gle/VmJtTeiYQ2jR9sny6

TEEME DEMOKRAATLIKU KOOLI SEADUSE EELNÕU
Teeme ise seaduse ja aitame Eestil uuendada haridust! Projekti käigus tutvume Eesti seaduste kehtestamise põhimõtetega, külastame Superministeeriumide majas Justiitsministeeriumi ning lisaks tutvume uudse õppimise viisi: demokraatliku kooli põhimõtetega! Ühitame uued teadmised ja teeme ise seaduse (eelnõu)! Võta kaasa pinal. (15 õpilast)
https://forms.gle/igkTjNVzhbAAfqzv7

SPORDIPÄEV PÕHJA-TALLINNA LASTEAEDADELE
Kas saad hästi läbi väikeste lastega? Kas tahad ise toredat üritust korraldada? Kas soovid oma juhtimisoskuse proovile panna? Kui vastasid nendele küsimustele jaatavalt, ühine meie projektiga. Projektipäevadel saad aidata planeerida ja korraldada spordipäeva Põhja-Tallinna lasteaedadele. (30 õpilast)
https://forms.gle/zzWLmRzeHMBZQzMS8

LAHUSE pH MÄÄRAMINE JA LOODUSLIKUD INDIKAATORID
“Lahuse pH määramine ja looduslikud indikaatorid”
Teeme katseid erinevate marjade, juurviljade, lilledega. Leiame nendest sobivamad looduslikud indikaatorid aluste ja hapete tõestamiseks.
Kaasa võtta erinevaid lilleõisi: roosbegoonia, võõrasema, priimula, tulp. (15 õpilast)
https://forms.gle/GgE2NBQA7j9SPRER6

STAATILISE VEEBISAIDI TEGEMINE
Õpid nullist tegema primitiivset staatilist veebisaiti kasutades HTML-i ja CSS-i. Valmistad üksi või rühmas enda veebisaidi. Esitled protsessi või tulemuse osa. (15 õpilast)
https://forms.gle/G596n89VAUG7HFZaA

10.-11. klassid

KUKK, REBANE JA MINA SLAWOMIR MROZEKI NÄITEKIRJANDUSES JA LÜHIPROOSAS EHK KES PISTIS LOO NAHKA?
Sel kevadel tuli ette kaks olulist sündmust: hakkasin taas käima joogatunnis ning lugema Slawomir Mrozeki lühijutte ja näidendeid, mis hiljaaegu eesti keelde tõlgitud. Pärast paari nädalat oli tunne üsna õnnis, aga siis tegin iseäraliku avastuse: rätsepaistes oli küll huultele ilmunud oodatud sisemine naeratus, kuid selle põhjustajaks olid hoopis kukk ja rebane, kaks kummalist tegelaskuju Mrozeki tekstidest. Taipasin, et joogatunni keerukaim osa on naeru tagasihoidmine! Peatselt olin täielikus ühenduses, loobunud kuukaardist ning samastunud „Valitud teoste“ IV osa tagakaane tutvustusega:
„Mrozekit lugedes naersin kui ei kunagi varem. Pisarad, luksumine, õhupuudus, kartsin, et lämbun.“
Projektis tutvume lääneliku maailmavaatega poola absurdikirjaniku Slawomir Mrozeki loominguga. On ilmne, et absurd ajab naerma, kuid projekti eesmärgiks naerda sügavuti, märgata, kuidas muutub tekst peenekoelisemaks, kui haarata sinna kõrvale nüüdisaegne kirjandusteooria, narratoloogia, intertekstuaalsus ja eri autorid maailmakirjandusest.
Osalt on projekt ka loovkirjutamisest, veidratest toimingutest loo ülesehituse ja selle dekonstruktsiooni vahel. (15 õpilast)
https://forms.gle/qMK3eJnsQAcX7DgB6

NÄITUSED JA KUNSTIGALERIID TALLINNAS
Projekti käigus külastame näitusi ja galeriisid, selleks on vaja kaasa võtta raha ja õpilaspilet. (30 õpilast)
https://forms.gle/2WYnAty5TkvdtpFTA

STENCIL PORTREED
Stencil portreede õpituba. Tule ja saa osa moodsast grafiti-teemalisest õpitoast, mille
käigus saad kaasa lüüa nii kooli kodulehe värskendamisele kui autoportree
meisterdamisele.
Kaasa tuleb võtta digitaalsel kujul portree enesest, millest soovid stencil-portreed luua
(pikema külje pikkus vähemalt 1200 pikslit; igaks juhuks võib võta mitu varianti); harilik
pliiats + kustutuskumm ning paberinuga. (30 õpilast)
https://forms.gle/sVipurZaLrRxhqxv5

PROJECT: FROM IDEA, WRITING, IMPLEMENTING AND REPORTING TO ACHIEVEMENT OF OWN EXPECTATIONS
The Project is designed for all those young people who are willing to learn:
● What else can I do besides choosing a career, studying for it and have a job?
● What can I do next if I have an idea and want it to become real?
● How can I get involved into various social, cultural, youth and many others activities?
● How can I travel abroad, do something useful, learn from and about other cultures and get financed all of these?
● How and where do I find funds for my ideas?
● What is important to know when writing a Project application?
● How to get financed my Research Project?
● What does reporting mean and how do I get this done?
These and many others are going to be discussed and practiced during 15 hours of our Project. Young people who already did that or are doing it, are going to share from their experiences. In the end a draft of your own project will be elaborated.
The activity will take place in English language. (30 õpilast)
https://forms.gle/VdPMZNuGUVs6uPPXA

VALEMITE, MÕISTETE JA NÄIDETE KODULEHT
Projekti käigus teed sa endale matemaatika valemite, mõistete ja näidete kodulehe  Google vahenditega, mida sa võid hiljem täienda nii matemaatika, kui ka teiste õppeainete infoga. Sellega seoses harjutame matemaatilise teksti kirjutamist arvutis, info otsimist ja selle usaldusväärsuse hindamist, jooniste tegemist, jne. (15 õpilast)
https://forms.gle/CUetqdh9HsbyQokm6

SAALI DEKORATSIOONID LÕPUAKTUSTEKS
Kui sulle pakuvad huvi erinevad kunstitehnikad ja soovid kunsti- ja kompositsioonitundides õpitut kasutada ning uusi töövõtteid omandada, siis on sul suurepärane võimalus valmistada dekoratsioonid saali selle kooliaasta lõpuaktusteks. Projekti käigus saad tutvuda erinevate ruumi dekoreerimise võimalustega ning kavandada ja valmistada tekkinud ideest lähtuvalt saalikaunistused, mis muudaksid meie kooliaasta lõpuaktused eriliseks. Õpid tundma erinevaid materjale ja tehnikaid ning leidma lahendusi oma idee teostamiseks.
KAASA: käärid ja joonistusvahendid (harilik, kustukumm, joonlaud, värvilised pliiatsid/vildikad).
 (15 õpilast)
https://forms.gle/5PZgPqDfCmhp8Jh29

Jäta oma vastus


Te peate logima sisse selleks, et jäta kommentaar.

Tallinn.ee