Tallinna Kunstigümnaasiumi 2022/2023 õppeaasta eesmärgid
- Õpilased tunnevad disainmõtlemise algpõhimõtteid ja on osalenud vähemalt ühes aine-, huvitunni, projektipäeva või muu õppetegevuse raames läbiviidud tegevuses, mis sisaldab disainmõtlemise elemente..
- Õpilased on võtnud osa vähemalt kolmest keskkonnasõbralikku mõtlemist, säästlikku käitumist/liiklemist toetavatest õppetegevustest õppeaasta jooksul ning on muutnud oma igapäevases elus ühe tegevuse keskkonnasõbralikumaks..
- Õpetaja teab vaimse tervise komponente ja oskab neid enda toetamisel märgata. Õpetaja osaleb vähemalt kolmel korral õppeaastas vaimset tervist toetavatel kohtumistel..
Plaanilised õppenõukogud toimuvad järgmistel aegadel:
28.11; 13.03; 5.06
Tallinna Haridusameti ootused koolidele:
- Enam koostööd erineva haridustaseme asutuste vahel, st parima praktika jagamine
- Laste/õppurite eripäradega arvestamine (parem ruumi- ja ajakasutus)
- Rohkem õpetajatevahelist koostööd (sh lõimingu toetamiseks)
- Muuta MÕK nähtavaks (asutuses „MÕK-spunki” otsimine)
- Projektides osalemine (sh rahvusvahelised) ja nende algatamine
- Õppeasutusest väljas õppimine, st õppekäigud, muuseumikülastused, linnaruumi võimaluste kasutamine
- Õpetajate vahetus, õpilaste ja vanemate kaasamine õpetamisse/juhendamisse
- Tunnustamine
- Õppijate suurem koosõppimine